Til brug for ejendomsmæglere – oplysningsskema



Der er medlemspligt af grundejerforeningen.


Kontingent kan ses på seneste regnsskab, som er lagt som fil på nærværende hjemmeside. Der betales kontingent hver den 1. i måneden og ejer er pligtig at tilmelde sig bankernes betalingsservice.


Der betales a conto varme til foreningen. Ejer er pligtigt til at betale og dette opkræves sammen med kontingent. Varmeregnskab udarbejdes med skæring den 1/1.  Der vil blive opkrævet samme beløb som tidligere ejer.

Ved salg af dødsboer, skal der indbetales 2 måneds ekstra a conto varme som henstår til afregning af varmeregnskab.


Beslutninger omkring forhøjelse af kontingentet, stilles som et forslag på generalforsamling, såfremt bestyrelsens budget for det kommende år kræver dette. Budget fremlægges hvert år på generalforsamling i marts mdr.


Såfremt der skal ske ekstra opkrævning til evt. opsparing, skal dette godkendes på generalforsamling inden det kan træde i kraft.


Foreningen er forsynet med kabel TV. Ejer er automatisk tilmeldt lille tv pakke hos Stofa. Denne er indeholdt i kontingentet. Såfremt ejer ønsker andre tv pakker via Stofa – skal Stofa kontaktes direkte.


Der er ingen fællesgæld i foreningen.

Der betales ikke indskud til foreningen.

Der betales ikke gebyr til foreningen ved ejerskift.


Der er en fælles bygningsforsikring på samtlige ejendomme i grundejerforeningen. Der skal ikke skiftes navn i forbindelse med salg, da forsikringen er oprettet i Grundejerforeningens navn på matr. numre. Forsikringspolice.


Køber/sælger skal selv aflæse og afmelde/tilmelde el, vand og varme. Vedr. aflæsning af varme skal Brunata kontaktes på tlf.nr. 77777000 for aftale om aflæsning af målere.  Anlæg 37380 – Grundejerforeningen Herlev Højgård.


Oplysninger om foreningen generelt, regnskab, budget, vedtæger mm., samt bestyrelsesmedlemmer findes på nærværende hjemmeside.


Kassereren kan kontaktes for oplysning om evt. restance for ejendommen. Kassereren skal ligeledes have besked om salg af ejendom. Følgende oplysninger skal sendes til kassereren: Overtagelsesdato, ny ejers navn og adresse, tidligere ejers fremtidige adresse, mail og telefon nr.



 “TIL SALG-skilte” skal opsættes på matriklen på den pågældende ejendom og IKKE på Foreningens fælles områder, ved indkørsler med mere.